This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Житомирская область
Online Translate

Интернет реклама УБС
Статистика сайта
Відвідувачі за останні 24 години


5 січня 2006 року набрав чинності Закон України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” основною метою якого було упорядкування процедур видачі документів дозвільного характеру. Цей закон визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності і встановлює порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, та адміністраторів.
На виконання вимог Закону України ”Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності,” з метою створення сприятливих умов для розвитку господарської діяльності в районі, спрощення та оптимізації процедур надання документів дозвільного характеру у структурі відділу економіки та розвитку інфраструктури створений єдиний дозвільний центр в якому суб’єкти господарської діяльності (фізичні особи-підприємці та юридичні особи) можуть отримати консультації від дозвільних служб та виконавчих органів райдержадміністрації щодо порядку отримання документів дозвільного характеру дія яких розповсюджується в межах району.

Дата створення: 29.06.2005 р.
Назва, номер, дата розпорядчого документу місцевого органу влади про створення Дозвільного офісу -розпорядження голови райдержадміністрації № 343 від 29.06.2005р.
Місце знаходження -м. Андрушівка Житомирська область пл.Леніна,1
Телефон, факс -тел: 2-10-48,факс.2-19-79
Прізвище, ім’я, по батькові адміністратора -в.о. адміністратора П”ятніцька Лариса Володимирівна
Розклад роботи в.о. адміністратора щоденно з 8.00 до 17.00. Перерва на обід з-12.00 до 13.00 .Вихідні дні субота, неділя.
Прізвище, ім’я, по батькові, посада та контактний телефон керівника райдержадміністрації, що відповідає за діяльність Дозвільного центру.
Борисов Олег Анатолійович – перший заступник голови райдержадміністрації тел: 2-27-35
Персональний склад учасників, з них:
Працівників райдержадміністрації-прізвище та ім’я по батькові, посада .
— Борисов Олег Анатолійович – перший заступник голови райдержадміністрації
— Хом’як Надія Дмитрівна – заступник начальника відділу економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації
— Струць Юрій Миколайович – начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації;
Спеціалісти органів влади представники яких беруть участь у роботі центру – прізвище, ім’я по батькові, посада .
— Мислива Наталія Володимирівна – спеціаліст міської ради ;
— Пташник Віктор Михайлович – завідувач відділом санітарно – гігієнічного відділу рай СЕС;
— Білецька Валентина Михайлівна – начальник районної державної лікарні ветеринарної медицини;
— Кондратюк Ігор Михайлович – інженер ВТГ Андрушівського РЕМ;
-Самчук Валерій Миколайович-юрист Андрушівського управління експлуатації газового господарства;
— Радецький Володимир Іванович – начальник районного відділу земельних ресурсів;
— Романовський Віталій Віталійович – інспектор дозвільної системи РВ УМВС України в Житомирській області;
— Вознюк Ігор Степанович – завідувач сектору обліку платників податків і платежів;
— Тушак Анатолій Петрович – інспектор по нагляду за перевезенням небезпечних вантажів та станом доріг Андрушівського РВ УМВС
-Кобилинський Микола Вікторович – начальник Андрушівського РВ ГУМНС України в житомирській області.

Перелік документів дозвільного характеру, які видаються в Дозвільному центрі:
— дозвіл на початок роботи новостворених підприємств та оренду приміщень;
— дозвіл на виготовлення штампів і печаток;
— виготовлення архітектурно-планувального завдання;
— висновок про погодження місця розташування земельної ділянки;
— дозвіл на розміщення малої архітектурної форми;
— реєстрація декларації на початок господарської діяльності;
— дозвіл на розміщення об’єктів торгівлі;
Документи, які подаються суб’єктами господарювання для отримання дозволів визначаються виключно регламентами підписаними між представниками дозвільних органів та дозвільного офісу.

Документи які видаються відділом адміністративної служби міліції:
— Дозвіл на право виготовлення печаток та штампів;

Документи які повинні бути подані адміністратору ЄДО:
— заява СПД;
— нотаріально посвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію;
— нотаріально посвідчена копія статуту підприємства;
— ескізи печаток та штампів завірені керівником підприємства на двох аркушах;
— копія довідки ДПІ про присвоєння коду;
— квитанція про сплату послуг дозвільної системи;

Документи які видаються державною санітарно-епідеміологічною службою:
— дозвіл на право виготовлення продукції із риби та інших водних живих ресурсів у встановленому асортименті ( за видами або групами ) (форма, затверджена наказом МОЗ від 06.05.03. №197);
— експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів ( форма, затверджена наказом МОЗ від 24.01.08. №25;

Документи які повинні бути подані адміністратору ЄДО:
— заява суб’єкта підприємницької діяльності (СПД);
— ксерокопія свідоцтва про державну реєстрацію спд;
— акт обстеження приміщень територіальною СЕС з висновком про їх відповідність вимогам санітарних правил.;

Документи які видаються комунальним проектно-виробничим підприємством:
— архітектурно-планувальне завдання ;

Документи які повинні бути подані адміністратору ЄДО:
— заява СПД
— рішення про погодження місця розташування об’єкта архітектури; (місцеві ради)
— технічні умови (газопостачання, електроенергія, водопостачання, водовідведення, телефонізація, пожежна безпека)

Документи які видаються замовнику:
— дозвіл на початок роботи новостворених підприємств, введення в експлуатацію нових і реконструйованих виробничих, житлових та інших об’єктів, впровадження нових технологій, передачу у виробництво зразків нових пожежонебезпечних машин, механізмів, устаткування та продукції, оренду приміщень.

Документи , які повинні бути надані Заявником:
— заява на отримання дозволу (згідно форми затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 07.12.05. № 1176 “Про затвердження форми заяви на одержання суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою документів дозвільного характеру”);
— матеріали оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення;
— завірену в установленому порядку копію свідоцтва про власність або копію договору оренди.
У разі фактів порушення правил пожежної безпеки, зазначених в матеріалах оцінки (експертизи) протипожежного стану, додатково подається:
— копія договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди на період до усунення порушень правил пожежної безпеки;
— план заходів щодо усунення таких порушень з конкретними термінами виконання.

Документи, які видаються Андрушівським управлінням газового господарства, або на яких проводяться дозвільні узгодження:

Дозвіл (узгодження) проводиться (видається) на листі управління архітектури за підписом відповідальної особи з печаткою (штампом), з відображенням переліку необхідних вимог для виконання. При великих об’ємах вимог дозвіл (узгодження) видається (за підписом відповідальної особи) окремим листом з відповідною реєстрацією.

Документи, які повинні бути надані замовником.
Лист замовника через місцеве управління архітектури про умови, можливості дозволу (узгодження) вибору площадки об’єкту по відношенню до розміщення газових систем ;
До листка архітектури надається лист опитування , в якому відображаються дані необхідних умов для вирішення питання дозволу (узгодження) вибору площадки об’єкту по відношенню до розміщення газових систем та можливості підключення на другому етапі газових потужностей об’єкту ;
Копія фрагменту ситуаційного плану місця знаходження об’єкту;
Для внутрішньо-будинкових об’єктів необхідно надавати і копію фрагменту належно оформленого через інвентарне бюро ситуаційного плану приміщення під об’єкт для підприємницької діяльності (якщо приміщення приватизоване).

Документи, які видаються виконкомом Андрушівської міської ради:
рішення виконкому міської ради про надання дозволу на розміщення об’єкту торгівлі.

Документи, які повинні бути подані замовником для одержання дозволу:
— заява
— копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
— копію документа, який засвідчує право заявника на використання відповідного об’єкту (свідоцтво про право власності, договір оренди, суборенди, та інше );
— копію акта державної технічної комісії про готовність закінченого будівництва об’єкта до експлуатації, або листа інспекції архітектурно-будівельного контролю про недоцільність складання названого акта (це реконструкція, переобладнання приміщень, нове будівництво);
— копію свідоцтва про сплату єдиного податку (суб’єктам підприємницької діяльності, які працюють за спрощеною системою оподаткування );
— копію позитивного висновку санітарно-епідеміологічної станції про готовність підприємства до роботи та дозволу на продаж продовольчих, промислових та непродовольчих товарів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів;
— копію дозволу РВ ГУМНС в Андрушівському районі;
— копію дозволу екологічної служби ( реконструкція, переобладнання );
— копію право установчих документів на земельну ділянку ( у випадку використання приміщень, що не відносяться до вбудованих );
— для розміщення аптек, аптечних кіосків додатково подається копія відповідної ліцензії;
— копія дозволу Державтоінспекції;


Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС
website 8 из 10 на основе 79 оценок. 21 пользовательских отзывов.

Warning: Parameter 1 to transposh_plugin::process_page() expected to be a reference, value given in /profiles/a/an/and/andysan/andrushevka.pp.ua/wp-includes/functions.php on line 4339