This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Житомирская область
Online Translate

Интернет реклама УБС
Статистика сайта
Відвідувачі за останні 24 години

Андрушівська обсерваторія ААООдин з астероїдів Сонячної системи, відкритий в Андрушівський астрономічної обсерваторії на Житомирщині, отримав ім’я на честь Вікіпедії. Як повідомляє прес-служба ГО «Вікімедіа Україна», про це стало відомо 30 січня, в дев’ятий день народження української Вікіпедії.

«Астероїд на перший погляд нічим не відрізняється від десятків тисяч подібних уламків в головному поясі астероїдів. Однак тепер він служить першим космічним пам’ятником Вікіпедії і вікіпедістам всього світу», — наголошується в повідомленні прес-служби.

Андрушівська обсерваторія (ААО) — єдина приватна обсерваторія в Україні, заснована в 2001 році за ініціативою вченого і підприємця Юрія Іващенка.

З 2005 року вона входить до 20 найбільш продуктивних обсерваторій світу зі спостереження за малими планетами. За цей час було в ній відкрито більше 90 астероїдів, серед яких (117240) Житомир, (133293) Андрушівка, (212723) Кличко і ін.

Пропозиція назвати один з відкритих в Андрушівці астероїдів «Вікіпедія» надійшло від ГО «Вікімедіа Україна». Іващенко погодився і подав відповідну заявку в Комітет по номенклатурі малих планет. Назва було схвалено цим комітетом, в який входять 15 учених з усього світу.

Саме 30 січня виповнилося дев’ять років від створення першої статті в україномовному розділі Вікіпедії.

Интернет реклама УБС

website 8 из 10 на основе 72 оценок. 34 пользовательских отзывов.

Warning: Parameter 1 to transposh_plugin::process_page() expected to be a reference, value given in /profiles/a/an/and/andysan/andrushevka.pp.ua/wp-includes/functions.php on line 4344