This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Žitomirskaâ régió
Online fordítás

Internetes reklám UBU
Az oldal statisztika
Az utolsó látogatók 24 óra


18 лютого о 14:54 до Служби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу в квартирі чотирьохповерхового житлового будинку в м. Andrushivka. Один із мешканців будинку почув гучне тріскотіння та їдкий запах диму. Також йому здалося, що за дверима сусідньої квартири стогне людина. Потрапити в помешкання самотужки він не зміг, тому одразу викликав рятувальників.

Вже через 3 хвилини бійці 5-ї державної пожежно-рятувальної частини прибули на місце події. Вони встановили, що загоряння сталося в квартирі на першому поверсі. Також всередині спостерігалась сильна задимленість.

Під час проведення розвідки біля вхідних дверей рятувальники виявили власницю у непритомному стані. Ймовірно жінка хотіла залишити оселю, але не встигла це зробити. Вогнеборці винесли постраждалу на вулицю та передали медикам. Каретою швидкої допомоги її негайно доставили до реанімаційного відділення Андрушівської центральної районної лікарні.

З’ясувалось, що осередок займання знаходився на кухні. Силами бійців ДСНС вже о 15:14 пожежу вдалося локалізувати, а о 16:00 – ліквідувати. Вогонь устиг знищити домашнє майно та оздоблення на кухні. Рятувальники не допустили розповсюдження полум’я за межі кухні.

Ймовірною причиною пожежі стала необережність під час паління. За версією фахівців, жінка кинула недопалок цигарки у смітник, в якому і виникло займання.

У ДСНС у Житомирській області


Internetes reklám UBU

Internetes reklám UBU
Honlap 9 a 10 a 55 értékelések. 22 felhasználói vélemények.