Žitomirskaâ régió
Online fordítás

Internetes reklám UBU
Az oldal statisztika
Az utolsó látogatók 24 óra


Процес об’єднання громад демонструє позитивну динаміку. В Україні вже створено 413 об’єднаних громад, még 123 очікують від Центральної виборчої комісії призначення перших виборів, що складає більше 50% від запланованих. Незважаючи на критику і скептицизм з боку противників добровільного об’єднання громад, об’єднавчі процеси пройшли вже 2,5 THS. колишніх місцевих рад.
На сьогодні в Житомирській області 52% території представлені об’єднаними територіальними громадами, що вже створені в попередні роки, та громадами, де вже призначені вибори в 2017 év. Вісім районних центрів (Баранівка, Brusyliv, Хорошів, Лугини, Народичі, Олевськ, Popilnia) a 23 вже стали центрами діючих об’єднаних громад, ще чотири: Ємільчине, Lubar, Овруч, Ружин стануть центрами нових громад до кінця цього року, а разом з нимиПіщівська та Брониківська об’єднані громади Новоград-Волинського району, куди ввійдуть 13 сільських рад, Курненська та Мартинівська об’єднані громади Пулинського (колишнього Червоноармійського) Kerület, куди ввійдуть 29 навколишніх сіл.
В чому ж різниця, які переваги матимуть об’єднані громади порівняно зі «старими» районами? Загалом нічого нового, об’єднані громади відтворюють систему управління, існуючу в таких містах, як Бердичів, Koroszteny, Житомир останні 26 év : компактне управління, прямі відносини з Міністерством фінансів і багато чого іншого.
Проаналізуймо, скільки людей управляють нині нашим районом та скільки їх було б у разі створення об’єднаної територіальної громади (ОТГ).
У Брусилівській об’єднаній громаді, яку нещодавно відвідала делегація Андрушівщини, двадцять шість депутатів і один голова на 17 THS. a lakosság a, у місті Бердичів — 36 депутатів і голова на 76 THS. a lakosság a. А на території нашого району існує 25 центрів прийняття рішень: районна державна адміністрація, районна, міська та 22 falusi tanácsok, valamint a 334 депутати місцевих рад на 28 тисяч населення. Їх повноваження в більшості випадків дублюються. Például: райдержадміністрація виконує функції органу опіки (діти-сироти, повнолітні особи, які визнані обмежено дієздатними та недієздатними), в той же час зазначені функції виконують і органи місцевого самоврядування; функції державного реєстратора можуть виконувати як органи державної влади, так і місцевого самоврядування; аналогічна ситуація з повноваженнями в галузі мобілізаційної роботи, благоустрою, тощо. Така ситуація постійно призводить до «перетягування канатів» між органами влади і не сприяє швидкому та якісному вирішенню проблем.
Натомість, в об’єднаній громаді створюється єдиний орган місцевого самоврядування — Rada (кількість депутатів від 20 a 35), яка створює виконавчий комітет, які замінять теперішні райдержадміністрацію і районну раду, vidéki, міського голову та відповідні ради. В кожному селі буде староста та, Talán, діловод, щоб всі довідки, субсидії й інше можна було отримати на місці або подати необхідні документи старості, а він уже займеться їх оформленням. Azaz, в ОТГ людині не потрібно буде їхати «в район», щоб отримати будь-яку довідку чи послугу. При цьому управлінський апарат значно зменшується. Орієнтовний склад виконавчого комітету ради ОТГ складає від 20 a 40 alkalmazottai + старости, що в декілька разів менше, ніж зараз.
ráadásul, зараз всі державні службовці призначаються на свої посади та несуть відповідальність за свою роботу виключно перед керівником державного органу, який також призначається органом державної влади вищого рівня. В ОТГ посадові особи виконавчого комітету ради несуть відповідальність перед депутатами ради, які обираються громадою. Azaz, жителі ОТГ мають реальну можливість впливати на якість виконання обов’язків посадовими особами. Також рада ОТГ сама вирішує питання щодо роботи шкіл, дитячих садків, ФАПів та амбулаторій, клубів тощо.
Сьогодні в нашому районі процес об’єднання з незрозумілих причин зупинився, хоча жителі Червоненської громади в 2015 році були в числі перших, які зуміли об’єднатися не лише в Житомирській області, а й в Україні. І як результат, Червоненська ОТГ протягом 2016 — 2017 років отримала від держави більше 6,3 millió. UAH. на розвиток (a 6 тисяч населення). А зараз в системі ПроЗорро вже завершений конкурс на реконструкцію Червоненської школи на 11 millió. UAH. Чи має зараз такі кошти міська чи будь-яка сільська рада? Az összehasonlítás: річний бюджет міста Андрушівка на 2017 рік складає трохи більше 12,6 millió. USD., а с. Âropovičì — 1,2 millió. UAH.
A 2016 році на підтримку об’єднаних громад держава виділила 7,3 мільярда гривень, a 2017 ütemezett 9 мільярдів гривень. А ще додатково 300 millió. UAH. — на оснащення шкіл з поглибленим вивченням природничих та математичних наук, 300 millió. UAH. — на оснащення опорних шкіл в ОТГ і 200 millió. UAH. — на придбання шкільних автобусів. Але цетільки для об’єднаних громад, для перспективи.
Реформа неминуча. І той, хто це розуміє, не вичікує, обов’язково виграє. Бо плин часу не зупинити.

Oleg Borisov, Első osztályvezető-helyettes adminisztráció
Газета Новини Андрушівщини № 30 28 Július 2017 az év


Internetes reklám UBU

Internetes reklám UBU
Honlap 7 a 10 alapján a 64 ocenok. 34 Pol′zovatel′skih отзывов.