This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Žitomirskaâ régió
Online fordítás

Internetes reklám UBU
Az oldal statisztika
Az utolsó látogatók 24 óra


A tűz történt m. Andrushivka. Ott égett čotirohpoverhovogo lakó épület. Miután megérkezett a Hívás kezdeményezése a tűzoltók látta, Ez az apartman az első emeleten megy a füst. Докладніше про це розповідає фахівець прес-відомства обласного управління Держслужби з надзвичайних ситуацій Павло Франчук: «Провівши розвідку, надзвичайники виявили всередині непритомну жінку. Як з’ясувалося пізніше, це була власниця помешкання 1969 a születési évet. Постраждалу передали до рук медиків і її доставлено до Андрушівської ЦРЛ з попереднім діагнозом отруєння продуктами горіння. Надзвичайникам вдалося вберегти житло від цілковитого знищення. Вогнем знищено лише домашнє майно та оздоблення кухні.


Internetes reklám UBU

Internetes reklám UBU
Honlap 10 a 10 a 70 értékelések. 21 felhasználói vélemények.