Regiunea Žitomirskaâ
Traduce online

Internet publicitate UBU
Statistica site-ului
Vizitatori pentru ultima 24 ore

Андрушівська обсерваторія ААОUnul dintre asteroizi din sistemul solar, відкритий в Андрушівський астрономічної обсерваторії на Житомирщині, отримав ім’я на честь Вікіпедії. Як повідомляє прес-служба ГО «Вікімедіа Україна», про це стало відомо 30 Ianuarie, în ziua de naştere a noua a Ucraineană Wikipedia.

«Астероїд на перший погляд нічим не відрізняється від десятків тисяч подібних уламків в головному поясі астероїдів. Однак тепер він служить першим космічним пам’ятником Вікіпедії і вікіпедістам всього світу», — наголошується в повідомленні прес-служби.

Observatorul Andrushivka (ААО) — єдина приватна обсерваторія в Україні, заснована в 2001 році за ініціативою вченого і підприємця Юрія Іващенка.

Cu 2005 року вона входить до 20 найбільш продуктивних обсерваторій світу зі спостереження за малими планетами. За цей час було в ній відкрито більше 90 астероїдів, серед яких (117240) Zhytomyr, (133293) Andrushivka, (212723) Кличко і ін.

Пропозиція назвати один з відкритих в Андрушівці астероїдів «Вікіпедія» надійшло від ГО «Вікімедіа Україна». Іващенко погодився і подав відповідну заявку в Комітет по номенклатурі малих планет. Назва було схвалено цим комітетом, в який входять 15 учених з усього світу.

Este 30 січня виповнилося дев’ять років від створення першої статті в україномовному розділі Вікіпедії.

Internet publicitate UBU

site-ul 10 la 10 pe baza de 62 evaluări. 40 Recenzii utilizator.