Žitomirskaâ regije
Online prevajanje

Internet oglaševanje UBU
Statistika strani
Obiskovalcev v zadnjih 24 ur


Skupina na socialne mreže VKontakte za obiskovalce in prebivalce Andrushivka., Zhytomyr regije. Lahko post fotografije, video, Člena, zasebnih in poslovnih obvestil v zvezi z c.andrushevka in Andrušìvs′kogo okrožje, Zhytomyr regije.

Naslov skupine Andrushivka http://vk.com/andrushevka


Соціальна мережа Вконтакте.ру

Letno fundacije: 2006
Število uporabnikov: več 100 milijonov. Uporabniki
Jezik: ruščina, angleščina

Основні відомості

Соціальна мережа Вконтакте.ру є аналогом найбільшої мережі Facebook і поряд з мережею Одноклассники.ру входить в число найбільш масштабних і відвідуваних соціальних сервісів в СНД. Спочатку сайт позиціонувався як соціальна мережа для студентів і випускників вузів. Сьогодні аудиторія сайту представлена всіма віковими групами користувачів Інтернету: як повідомляє агентство TNS Gallup, 60% відвідувачів Вконтакте старше 25 let.

За даними сайту liveinternet.ru Вконтакте займає першої місце за відвідуваністю в Росії, маючи більш 25.5 мільйонів унікальних відвідувачів на добу, при цьому 2.5 мільярда сторінок відкриваються щодня. На даний момент це не тільки швидкий і сучасний метод спілкування, а й платформа для пошуку однодумців через групи, організації зустрічей, прослуховування музики, перегляду відео, розкрутки бізнесу, музичних груп, розміщення оголошень та реклами, а також для ігор і ще безлічі можливостей, надаваних 6500 додатків Вконтакте.

Zgodovina nastanka

Творцями соціальної мережі Вконтакте.ru є брати Павло та Микола Дурови. Павло Дуров був і раніше відомий досить широкому колу студентів багатьох російських ВНЗ, завдяки своєму проекту, Durov.com, котра надає відповіді на питання до іспитів, однак пік популярності на цей сайт припадав, як не дивно, тільки на час сесії. Інший популярний проектсайт Spbgu.Ru, який став і залишається на даний момент залишається найбільшим вузівським співтовариством, де збираються студенти та випускники СПбДУ і інших елітних ВНЗ Санкт-Петербурга і Москви. Брат Павла Дурова, Микола як талановитий програміст і фахівець в області математики, стабільно займав перші місця на всероссійських олімпіадах з математики та інформатики.

Ідея створити соціальну мережу для студентів та випускників прийшла Павлу Дурову після того, як він дізнався про мережу Facebook. Через схожість інтерфейсів російської і зарубіжної соцмереж пізніше виникали суперечки про авторське право, але Вконтактеце не Facebook. Його потрібно було адаптувати під російську систему освіти, і звичайно ж написати для нього свій код. še več, концепція набору аудиторії студентів за допомогою розсилки на імейли з розширенням .edu, як у випадку Facebook, для Російських вузів не підходила, тому доводилося переглядати довідники міністерства освіти, сайти ВНЗ, використовувати особисті зв’язки в університетах. Ідея назви мережі прийшла в голову саме Павлу Дурову. Так як він якраз під час запуску проекту закінчував університет, то розумів важливість збереження зв’язків з колишніми однокурсниками, тому й запропонував для нового проекту універсальне назву «В Контакте».

Бета-версія сайту почала працювати у вересні 2006 leta, тоді в систему же були запущені перші користувачі. В цей час працювали основні сервіси сайтупошук по вузам, факультетам, школам і місцями роботи, особисті повідомлення, фотоальбоми з можливістю відзначати своїх друзів на фотографіях. Тоді зареєструватися можна було лише за запрошеннями, тільки в листопаді 2006 року це обмеження було зняте і зареєструватися міг хто завгодно, не тільки студент. Пізніше був доданий такий функціонал, як групи, замітки, зустрічі. Аудиторія соціальної мережі росла надзвичайно швидко — v 2007 році Вконтакте увійшов до списку найбільш швидкозростаючих сайтів за даними вимірювача траффика Alexa Rank. А вже в липні 2007 на сайті зареєструвався мільйонний учасник.

З появою безлічі ігор і мега популярної гри «Щасливий фермер», пожираючої час і уми сотень тисяч користувачів самих з різних верств суспільства і вікових груп, кількість учасників Вконтакте неймовірно зросла: Novembra 2007 leta — 3 млн., Кінець 2008 leta — 20 milijonov. v 2009 році ВКонтакте вперше обігнав за відвідуваністю в свого головного конкурента «Однокласники», і його аудиторія склала близько 70 milijonov. Uporabniki. V novembru 2010 Вконтакте зареєструвався стомільйонний користувач! На даний момент в мережі зареєстровано близько 134 milijonov. Акаунтів, хоча чимала їх частинафіктивні, створювані для наповнення груп і розповсюдження спаму.

Керівництво мережі змушене було вживати заходів і в лютому 2011 року відкрита реєстрація Вконтакте була скасована, і тепер зареєструватися можна тільки за запрошенням на мобільний телефон. še več, запрошувати до групи можуть тільки адміністратори, і тільки своїх друзів.

Ця зміна мало вплинула на простих користувачів, але створила додаткові перешкоди з просування бізнесу Вконтакте, так як тепер стало проблематично розкручувати групи і розсилати повідомлення.


Internet oglaševanje UBU

Internet oglaševanje UBU
Spletna stran 8 iz 10 na podlagi na 74 ocenok. 36 mnenja uporabnikov.