Žitomirskaâ regije
Online prevajanje

Internet oglaševanje UBU
Statistika strani
Obiskovalcev v zadnjih 24 ur


Засідання колегії Андрушівської районної державної адміністраціїDnevni red je:
1. Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати, платежів до Пенсійного фонду, податків та зборів на підприємствах району всіх форм власності, стан розрахунків в районі за енергоносії та житлово-комунальні послуги.
Інформує: Хом’як Н.Д – завідуюча сектором економіки
та розвитку інфраструктури райдержадміністрації
ВИРІШИЛИ:
1. Інформацію завідуючої сектором економіки та розвитку інфраструктури Хомяк Н.Д. про стан погашення заборгованості із заробітної плати, платежів до бюджетів всіх рівнів, Пенсійного фонду підприємствами району всіх форм власності, стан розрахунків в районі за енергоносії та жилого-комунальні послуги прийняти до відома.
2. Рекомендувати керівникам підприємств, institucije, організацій вживати всіх необхідних заходів для легалізації виплати заробітної плати та робочих місць, детінізації доходів в сфері зайнятості населення та недопущення заборгованості по заробітній платі, а у разі появи поточної заборгованості вживати заходів для негайного погашення такого боргу.
3. Рекомендувати заступнику директора ДП «Червоненський ЗПТ» Резніченку Ю.М. надати уточнений графік погашення заборгованості та погасити заборгованість до кінця 2017 leta.
4. Керівникам підприємств-боржників забезпечити погашення боргів із платежів до бюджету усіх рівнів та страхових внесків до Пенсійного фонду.
5. Рекомендувати Андрушівському об’єднаному управлінню Пенсійного фонду України в Житомирській області (Стасишена І.В.), Андрушівському відділенню Бердичівської об’єднаної державної податкової інспекції (Клімчук С.А.):
забезпечити виконання планових завдань;
своєчасно і в повному обсязі застосовувати визначені законом санкції до порушників чинного законодавства;
щомісячно інформувати райдержадміністрацію про стан справ з погашення заборгованості по платежах до бюджету усіх рівнів та внесків до Пенсійного фонду.
6. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Балюк А.М.), сектору економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації (Хом’як Н.Д.):
здійснювати аналіз причин виникнення заборгованості із виплати заробітної плати, стану дотримання керівниками підприємств, установ та організацій чинного законодавства з питань своєчасної виплати заробітної плати;
забезпечити постійний контроль за виконанням графіку погашення заборгованості із виплати заробітної плати на ДП «Червоненський ЗПТ»;
посилити контроль за дотриманням мінімальних гарантій з оплати праці та виконання умов колективних договорів;
забезпечити щомісячний моніторинг рівня заборгованості із виплати зарплати за даними Андрушівської ОДПІ.
7. Виконавчим комітетам сільських та селищної рад, керівникам комунальних підприємств:
постійно проводити роз’яснювальну роботу з населенням по поточній оплаті за спожиті природний газ та електроенергію, заключення договорів реструктуризації існуючої заборгованості з метою недопущення її зростання;
забезпечити відповідність тарифів на комунальні послуги ст.31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»;
забезпечити ефективну роботу, в тому числі претензійну, по зменшенню заборгованості населення за отримані житлово-комунальні послуги та повну поточну оплату за спожиті енергоносії.
8. Рекомендувати міському, селищному та сільським головам спільно з Андрушівським відділенням Бердичівської об’єднаної державної податкової інспекції (Клімчук С.А.) провести звірку щодо сплати податку на землю з фізичних осіб.
9. Першому заступнику голови райдержадміністрації Борисову О.А.:
спільно з керівниками галузевих управлінь продовжити практику індивідуальної роботи з керівниками підприємств-боржників по питаннях виплати заробітної плати, платежах до бюджету усіх рівнів і страхових внесках Пенсійного фонду;
взяти під особистий контроль питання погашення заборгованості із виплати заробітної плати, платежах до бюджетів усіх рівнів і страхових внесках до Пенсійного фонду;
10. Керівнику апарату райдержадміністрації Савенку О.Ю. в трьохденний термін підготувати проект розпорядження голови райдержадміністрації з даного питання.

2. Про завдання міської, селищної та сільських рад щодо благоустрою і санітарної очистки населених пунктів.
Інформує: Струць Ю.М. – завідуючий сектором містобудування,
архітектури та ЖКГ райдержадміністрації
В И Р І Ш И Л И :
1. Інформацію завідувача сектору містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації Струця Ю.М. прийняти до відома.
2. Розпочати з 1 Aprila 2017 року „місячник” по благоустрою населених пунктів та провести комплекс заходів в два етапи (перший до 28.04.2017; другий до 28.05.2017).
3. Виконкомам міської, Okrožje, сільських рад розробити комплексний план першочергових заходів по ремонту, благоустрою соціально-культурної сфери на території населених пунктів району в 2017 leto.
4. Виконкомам міської, Okrožje, сільських рад, menedžerji podjetij, установ і організацій незалежно від підпорядкування та форм власності:
4.1. Привести в належний санітарний стан закріплені виробничі території, території ринків, узбіччя (придорожні смуги) вулиць закладів торгівлі, установ соціально-культурної сфери;
4.2. Виконати ремонт доріг і тротуарів, мереж вуличного освітлення, парканів, автопавільйонів, зупинок громадського транспорту та дорожніх знаків;
4.3. Привести у відповідність до санітарних та екологічних вимог полігони твердих побутових відходів, береги річок, водоймищ, лісосмуг, колодязів громадського користування в населених пунктах та природні джерела, взяти їх на облік з визначенням осіб, відповідальних за їх утримання. Особливу увагу приділяти упорядкуванню кладовищ, братських могил, військових поховань та облаштуванню пам’ятних місць, пов’язаних з Великою Вітчизняною війною та національно-визвольним рухом;
4.4. Ліквідувати стихійні сміттєзвалища;
4.5. Виконкомам сільських рад запровадити систематичний вивіз сміття в населених пунктах до санкціонованих сміттєзвалищ;
4.6. Відновити практику проведення єдиного санітарного дня “четвер”;
4.7. Облаштувати установи соціальної сфери пандусами;
5. Рекомендувати органам місцевого самоврядування ввести постійну практику проведення рейдів та притягнення до відповідальності осіб винних в порушенні норм благоустрою населених пунктів.
6. Рекомендувати підприємствам, організаціям та установам укласти угоди з власниками місць видалення відходів про вивезення побутових відходів.
7. Рекомендувати КП Андрушівської міської ради “Комсервіс” (Лінецький І.Б.), філії “Андрушівський райавтодор”(Пархомчук С.С.), лісництву (Степаненко М.А.) надати допомогу в проведенні намічених робіт технікою, шляховими будівельними та посадковими матеріалами.
8. Редакції районної газети “Новини Андрушівщини” (Ананченко Л.П.) систематично висвітлювати в засобах масової інформації хід проведення благоустрою та впорядкування населених пунктів району.
9. Виконавцям про хід виконання рішення інформувати райдержадміністрацію до 28 квітня та 28 травня поточного року.
10. Керівнику апарату райдержадміністрації Савенку О.М. у триденний термін підготувати проект розпорядження голови райдержадміністрації з даного питання.

3. Про підготовку сільськогосподарських підприємств району до весняно-польових робіт та завдання по їх проведенню.
Інформує: Весельський В.М. – начальник
управління агропромислового розвитку
ВИРІШИЛИ:
1. Звіт начальника відділу агропромислового розвитку Весельського В.М. про хід підготовки сільськогосподарських підприємств району до весняних польових робіт та завдання по їх проведенню взяти до відома (додається).
2. Рекомендувати відділу агропромислового розвитку, керівникам сільгосппідприємств:
2.1. Za 1 квітня поточного року завершити підготовку насіння ярих зернових культур, доведення їх до посівних кондицій, проведення сортообміну та сортозаміни.
2.2. Першочергового спрямування фінансових ресурсів на закупівлю необхідної кількості мінеральних добрив, засобів захисту рослин, пально-мастильних матеріалів та запасних частин.
3. Районній газеті «Новини Андрушівщини» (Ананченко Л.П.), регулярно висвітлювати хід проведення польових робіт в сільгосппідприємствах району.
4. Керівнику апарату райдержадміністрації Савенку О.Ю. в триденний термін підготувати проект розпорядження з цього питання.
Засідання колегії Андрушівської районної державної адміністрації
Головний спеціаліст з питань звязків із ЗМІ та громадськістю Малинівська О.А.


Internet oglaševanje UBU

Internet oglaševanje UBU
Spletna stran 9 iz 10 na podlagi tega 65 vrednotenja. 21 mnenja uporabnikov.